onsdag 13 oktober 2010

Från A-Ö och allt mitt emellan

Jisses, vilken dag jag haft! Började morgonen med ett ytterst givande möte angående ett stort projekt som jag och två kollegor (Andreas och Minna) dragit igång och avslutade dagen med utvecklingssamtal på dagis. Snacka om tvära kast; från internationalisering -till sovrutiner och fostran :) Men det är mitt liv i ett nötskal just nu -det bästa av två världar! :)

Angående vårt projekt... åh, skulle vilja berätta allt :) Men men, den som väntar på nåt gott...! Inom en snar framtid kommer man att kunna ta del av vad DSO har att erbjuda världen ;) Är väldigt ivrig att berätta, men än ska jag suga på karamellen en stund... Jag får be om att få återkomma ;)

Nu ska jag sätta mig framför tvn och inte röra ett finger. Bok-layouten jag jobbat med de senaste veckorna har äntligen åkt in på tryck idag och jag ska fira det med en inte-göra-någonting-kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar