måndag 20 juni 2011

Separationsångest

Åååååh, så jobbigt det blev nu. Planerar en resa till IKEA i veckan och det betyder eventuellt också köp av ny soffa... Det tar så ont i hjärtat att ens tänka tanken på att byta ut vår fina pärla... MEN faktum kvarstår, soffan spricker allt mer och mer på sitsen :( håller ännu ganska bra ihop med svart ledningstejp...men hur länge är frågan...dessutom ÄR den ju inte bekväm, bara förbannat snygg... Nu vet jag faktiskt inte ut och in på nåt. Ska jag köpa ny, skön myssoffa, eller ska jag föra i väg den gamla till möbeltapetsering och hoppas dom kan lappa ihop den?! MYSSOFFA vs. SNYGGSOFFA?! Hur tänker man?

2 kommentarer:

  1. Själv längtar jag efter en stor mörk myssoffa.Är rätt så trött på våra vita som inte håller sig vita så länge.Snart dax och tvätta klädsel på de igen grrrr.

    SvaraRadera
  2. jo svårt val men håller nog på myssoffa:)! Mysigare med barn osv..Själv har vi vita lädersoffor som jag e supernöjd med:)! Bara ti ta trasan emellanåt å torka av dom! Så tummen upp för läder:)!

    SvaraRadera