måndag 29 augusti 2011

Tummen ner för oflyt...

Buhuu. Jag var SÅÅ nära drömköket i dag, såå nära. Det var alldeles väldigt perfekt och fint som snus...men jag missade det så när som på någon timme. Grrr! Snacka om oflyt! Annonsen sattes ut i går kväll och när jag efter en hjärtklappande morgon med många missade samtal fick tag i försäljaren var beskedet att var det sålt... Pst. 

Så nu sänder jag ut ett litet SOS igen. -Är det någon som stövlar över ett 50 eller 60 tals kök så vet ni vem ni ringer ;)

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att du hittar the kök! Jag drömmer också om att ha ett fint 50-talskök nån gång när jag kanske har ett eget hus.

    SvaraRadera
  2. Tack :) Det gjorde ont att vara så nära det perfekta köket, men se det gå förlorat...men det kommer säkert fler tåg, ska vi hoppas :)

    SvaraRadera