onsdag 11 april 2012

Trista april

April. Tänk vad tiden går! Vädret visar sig från sin allra tristaste sida med regn och gråmulna dagar...det drar verkligen ner på humöret och på orken. Jag som var så på gång med hurtiga promenader -men vem ids gå ut i detta väder!? Vi trallar på här hemma...jag har ökat på porslinsförrådet med en tekanna från Marimekko och en muminmugg :) 
Annars är jag väldigt peppad på att rensa bort gamla saker som skräpar på vinden. Har massor att sälja bort. Ska bli skönt att gå igenom och göra sig av med allt överlops. Men det får bli helgens projekt.
I dag trotsade vi dock vädergudarna och gick till kontoret på kaffe -VAD jag SAKNAR mitt finaste Malmen...det spritter i mej så fort jag kommer dit. Men jag försöker behärska mig. Allt har sin tid. Nu måste jag bara försöka hålla mig lugn! Övar på att göra så lite som möjligt -och börjar bli bättre på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar