fredag 20 juli 2012

HIPP HIPP HURRAAA!! :)

Grattis Tippbritta -du vinner HEDDA brickan :) den kommer åkandes över potten från Österbotten till Norrland -fantastiskt eller hur? :)
Hoppas den hittar en plats i ert fina hem! :)

STORT tack till er alla som tog er tid att svara på mina frågor :) ni har hjälpt mig massor! Nu gäller det bara att jobba vidare med min shop så att jag kan öppna den så fort som möjligt! Jag gissar att det blir i höst -om allt går vägen! Ni kommer att hitta en hel del nytt där som inte sett dagsljus än...! Jag håller er uppdaterade! KRAM på er -ni är BÄST! 

2 kommentarer:

  1. Tjohooo så glad jag blir!!! Tror att brickan ska få flytta med till vår svarta funkisstuga där jag ska servera kaffe och kakor på den supersnygga brickan! Vi ska bygga oss ett stort svart bord till altanen och har köpt svarta stolarna Väsman på Ikea. En färgklick därpå blir perfekt!

    Tack för en superfin blogg som jag följer varje dag. Är så glad att jag hittat någon som älskar Marimekko lika mycket som jag ;))

    Kram Tippbritta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där låter som en bra plan :) Brickan åker iväg nästa vecka! Och fantastiskt roligt att du gillar bloggen, själv kan man tycka att man bara svamlar emellanåt -vem orkar läsa? Kram på dej!

      Radera