fredag 21 september 2012

Terapi?

Den här affischen kom på posten i går. Den är från Mokkasin och gjord av Audrey Jeanne. Egentligen vet jag inte varför jag fastnade för den här för jag ogillar verkligen katter, riktigt riktigt mycket. Men det var nåt som fängslade mig. Det får bli min terapi-tavla...kanske kommer jag över mig kattskräck om jag tittar på den här skönheten varenda evigaste dag!? (haha) Lite lustigt var det också att bakgrunden på affischen har EXAKT samma nyans som den grå-turkosa väggen jag nyss målat! En hit! 

2 kommentarer:

  1. Nej, vad tråkigt. Katter som är så söta och kurrar så gott...Däremot hundar, som skäller och bits! Fy sjutton! :) Vilken tur att vi är olika! Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det tur det :) Jag tycker då igen att hundar är helt trevliga...! Men jag skulle nog inte själv vilja ha varken hund eller katt hemma.

      Radera